Communicatie; Samenwerken 3.0
‘Samenwerken 3.0’ staat voor eigentijdse skills, de inhoud en daarbij alle leer en/of verbeterpunten die we de medewerkers willen meegeven. Hoe doe ik het ‘NU’, hoe kan ik NU communiceren, overtuigen, klanten binden en mij daarmee onderscheiden
AanmeldenIn het kort
- Nader te bepalen
- 1 dag
- 385
- 's-Hertogenbosch
Voor wie;
- Voorman
- Aankomend Uitvoerder
- Uitvoerder
- Werkvoorbereider
- Projectorganisator
Wat leer je;
‘Ik’ staat voor de bouwmedewerker die we bewust willen maken van het sociale contact met collega’s, de klanten en overige leidinggevenden en zijn invloed daarop. Hoe makkelijker communicatie, feedback geven en ontvangen en proactief werken verloopt, des te veiliger en plezieriger het werken is. Het hoofddoel is de bouwmedewerker bewust te maken van de wijze waarop zij zichzelf, collega’s, onderaannemers, opdrachtgevers en de bouworganisatie/omgeving vertegenwoordigen.
Onderwerpen;
- Inzicht verkrijgen in de eigen, sociale rol als bouwmedewerker.
- Vaardigheden verkrijgen in het aanspreken van anderen en het geven van feedback
- Inzicht verkrijgen in jouw (pro)actieve bijdrage aan jouw omgeving
- Inzicht krijgen in de kansen van gastvrij en klantgericht denken en handelen
- Vaardigheden ontwikkelen op gebied van gastvrij en klantgericht denken en handelen. Met behulp van gesprekstechnieken en praktische werkvormen proberen we inzicht te krijgen in je rol als bouwmedewerker en je vaardigheden in het communiceren met je collega’s en klanten te vergroten.
Resultaat;
Branchecertificaat
Informatie Docent
Marieke Dik
Eigenaar Findig